Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 23 september 2011

Idag har vi (oxå ;P) tagit det lungt och myst inne, sett hur regnet har smattrat utanför fönstret. Kallt har det varit, men jag törs inte elda, vi misstänker att vi har en spricka i muren :(
Fredagsmiddagen bestod av korv med bröd. (Mamma; Tobias skvallrade om vad ni ätit till middag, jag skvallrade vidare till Robban, han blev gooode avundsjuk!!:)) Efter middan tog vi på oss jobbarkläder och gick upp. Inte helt lätt att försöka få något gjort där uppe med de två små busarna. Astrid nöp Robban med tången, och Alfons brände handen på bygglampan, och som han skrek!!! Han spolade i vatten minst 10 minuter, men det blev ändå inte bra. Hoppas och tror att det kommer att kännas bättre imorgon.
Efter kvällsbadet la sig Astrid och såg film i Alfons säng. Jag och grabbarna kröp upp i soffan under filten och myste till "Doobidoo". men det gick int eläng eså sov de oxå...
Nu är barnen nedbäddade i sina sängar (måste jag säga att de är grymt tunga att bära, framförallt när de sover!!!! Skojar ni att jag längtar tills deras rum uppe är klara!!!) och jag har tagit mig en hårdbrömacka med leverpastej till "fredagsmyset". Jag är jämt hungrig på kvällarna, det har jag varit under hela graviditeten... hoppas att det försvinner sen!! ;)
Nu blir det lite "criminal minds" innan jag oxå ska krypa isäng! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)