Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 29 september 2011

Barnen har fått en sån här! :) En tandborsthållare med timglas. Sanden i timglaset är två minuter. Vet ni hur länge det är när man ska borsta tänderna??? Jag hinner få översvämmning i munnen flera gånger om. Alfons däremot sa första gången; "ska jag borsta så där länge måste jag då få mer tandkräm igen!!" :D Men jag måste erkänna att den är bra, vi vänder på timglaset allihop när det är dax för borstning! ...visst Robban??? ;)
Alfons sa i bilen hem från badet igår "Mamma, du är bäst!" Då frågade jag vad jag var bäst på, och efter en stunds tänkande svarade han "Mamma, du är bäst på allt!" Min lilla gosse, han vet då hur man ska värma ett mammahjärta! :)
Astrid har fått sån hosta igen på kvällarna efter hon har somnat... Så nu har vi börjat med astmamedicinen igen. Jag kan tycka att det är lite märkligt, det verkar vara så många som får diagnosen förkylningsastma nu, men Astrid har ju inte fått den diagnosen... men jag undrar varför de inte tror att det är det?? Jaja, hon är iaf duktig på att "andas i masken", fixar det helt själv, även att byta puffgrejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)