Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 11 september 2011

Vilken härlig dag det har varit idag!!!! Vi har inte vilat på "den sjunde dagen"... stökat på både ute och inne. Jag mestadels inne och Robban ute. Barnen har sprungit fram och åter genom dörren. Jag och Alfons var på coop och handlade på förmiddan oxå, avstämning i kassan så klart... tur att de int ekollar alla varor nu!! :)

Robban och barnen har varit på crossbanan ikväll, jag har bakat bullar. Medans de var på jäsning så la jag mig en stund på sofflocket, jag menar, har man nu lix en kökssoffa, så bör man ju nyttja den, eller hur!?? :P

Astrid har slagit in sina tuttar i paket ikväll och hängt ut dem till Tomten.... Vi har pratat om det jättelänge, och nu var det dagen D! Hon var helt med på noterna, tills det blev dax att sova så klart... Men då hade ju Tomten redan varit hit och hämtat dem... ;) Men det gick ändå bra, hon hade mycket frågor om Tomten och tomtenissarna, hon var lite orolig att tomtenissarna blev lämnade hemma ensamma medans Tomten var hit och hämtade tuttarna, men jag förklarade att Tomtemor var hemma med dem, då sken hon upp och sa "hal dom en tomtemolmol!!!??" Sen lite stryking på ryggen och så somnade hon! Får väl se hur det går inatt och resterande dagar... :S Lilla stortjejen min...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)