Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 10 september 2011

Idag har vi varit på dop av barnens lilla kusin Jonna. Hon skötte sig så snyggt! Och trevligt var det med jättemycket folk och gott att äta!
Vi fick med oss ett extrabarn hem. De sitter just och ser film, de har fått i uppdrag av mig att hålla varandra vakna under tiden som jag gör middan.... Korvstroganof blir det idag!

2 kommentarer:

  1. Oj, vad du är duktig! Jag är säker på att Jonna blev jätteglad! ;) /Emma

    SvaraRadera
  2. Självklart blev Jonna glad, lite liten bara för att uppskatta alla fasters konstverk men hennes mamma uppskattar det desto mer och förstår alla timmar av omtanke och pyssel som ligger bakom Jonnas uppvaktning! ;) <3

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)