Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 6 september 2011

Idag har vi varit till Edda och badat, jag och barnen. Första gången, iaf på vääääääldigt länge! Så när som på några motionssimmare så var vi själva där. Skönt, med tanke på att vi inte riktigt visste hur det gick till ;) Men det gick bra och barnen hade jätteroligt. Dock är jag inte jätteimpad, Alfons är nästan stor för barnbassängen, men för liten för övriga bassänger... fast han klagade såklart inte, det var bara min åsikt! ;) Astrid är som ett vatten djur, räds inte alls vattnet...

Efter middan, som bestod av blodpudding och bacon, (Astrid åt mest, hela 3 skivor blodpuding, och bågra skivor bacon...!!) så bakade vi lite. Sen fick de små krypa isäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)