Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 22 september 2011

Imorse var jag till barnmorskan. Allt var bra, hade tom bra järnvärde...!? Jag som har fuskat med de där äckliga tabletterna, men se där, det lönar sig kanske att fuska ibland! ;) Hjärtljudet var på "ungefär 150" och jag fick den glädjande nyheten att jag slipper göra glucosbelastningen!! :) För den är ju inte så kul att dricka, jag gjorde den med både Alfons och Astrid, och med Astrid hällde jag bort sista klunkarna i en blomkruka... ;)
Jag skriver inte så mycket om graviditeten här på bloggen, eller...? Jag vet inte riktigt varför, men jag tänker nog att det är kanske inte så kul för er att läsa... å andra sidan är kanske det andra jag skriver inte heller så mycket av värde...!? ;)

Alfons har fått sig en ny pyjamans, och snacka om nöjd kille!!! En sån lycka... det var inga problem att få på honom pyjamas ikväll inte. Han har verkligen haft on om pyjamaser, han har fått ha långkalsonger och tröja... det funkar förvisso det med... Nu köpte jag stl 122/128...shiiiit, vars for min lille grabb?? Och särskilt för mycket stor är den inte heller...

Farfar har varit här ikväll och spikat ytterpanel i mörkret, Robban har oxå varit ute och sjåat. Jag och barnen rymde till mormor och morfar ett tag. Astrid hann med ett utbrott där oxå... av vilken anledning vet jag inte... hon har måååånga ilskna utbrott nu förtiden... inte lika långa som förrut, men däremot många... Morfar var oxå i byggarsvängen, det blir sååååå fint där!! :)

Barnen och Robban sover... jag har tryckt i mig de sista vindruvorna...

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är intressant att läsa allt, även om din graviditet! //Emma

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)