Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 2 augusti 2009

Badat

Vi har varit till Stackgrönnan och ätit en räkmacka till lunch. Men det var ingen hit. Räkorna smakade ingenting... Men det var ju trevligt iaf! =) Alfons har hoppat i hoppborgen och haft jättekul.

Alfons och Astrid har badat i bassängen här ute. Vi har städat bilen och barnen har "dröökt se" jättebra, Astrid i gåstolen och Alfons med sin radiostyrda bil! =)

Ikväll har vi varit i Korängesjön, och trot eller ej; jag tog mig en frivillig simtur!! Det var mest för att försöka få Alfons längre ut i vattnet (!!!?!!) men han var inte sugen på det, "kaaaaaaalllt, mamma!!!" haha, men det FAKTISKT riktigt skönt!! Jag känner mig faktiskt ganska mallig!! =)

Barnen var alldeles slut när vi kom hem och somnade på en gång, Alfons höll sig dock vaken medans jag läste "Rapunzel", en saga som jag inte tror att jag har hört förrut...

Nu ser vi "Allsång på Skansen" och de är ju bara för underbara dessa "utvecklingsstörda" som just sjöng om "The gettho"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)