Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 24 augusti 2009

rensning

Roberts första jobbardag! Jag och barnen har bara tagit det lungt nu på förmiddan, sett lite film, myst under filten och rensat bland deras kläder. Alfons hävdar bestämt att han visst kan ha spindelmannen tröjan som har varit alldeles för liten sen förra sommarn... men har man ett favoritplagg så är det ju svårt att göra sig av med det. Det blev iaf två coop-pappers-påsar med kläder att bära upp. =/

Husvagnen skulle ha varit uppstädat, men det ids jag rent inte nu...
Huvudvärken vill inte ge med sig idag så jag tror att vi fortätter med att bara mysa...! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)