Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 12 augusti 2009

onsdag kväll

Har varit till stan idag för att lämna in min telefon som har fått för sig att inte funka som den ska. Var även in på "saras garnaffär" och holloj så mycket fina garner hon har!!!! Övriga familjen satt och väntade i bilen och när Alfons frågade Robert vad jag skulle göra och han svarade att jag skulle köpa garn, svarade han "Men mamma HAR ju mycket garn hemma..." =)
Robert är och "tjollrar" ( ;P) på i Lövånger ikväll. Alfons har kladdat med vattenfärger och varit ute och sprungit. De fick bada innan pyjamaspåtagning då de var lortigare än lortigast!
Jag fäster trådar på mormorsrutorna, fäster, fäster, fäster och fäster... bland det tråkigaste jag gjort på väldigt länge...
Astrid har tagit sina första steg... inte många, men dock några. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)