Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 9 augusti 2009

söndag

Inte alls lika god natt som föregående. Nån gång, medans det fortfarande var mörkt ute, så hör jag Alfons grina, men jag kan inte hitta honom i hans säng... Nä, han låg på golvet med tutte och filt... Astrid har bökat och velat ha tutten flera gånger oxå... och jag har haft mardrömmar... Jaja, nu är det ju dag igen! =)

I kväll kommer Robert hem igen! =) Håller tummarna för att dagens tävling går bra!!

Tvättning, bortplockning och dammsugning står på dagens "måste-göra"-lista, och det som blir gjort utöver det, det är bara plus! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)