Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 9 augusti 2009

sambo igen! =)

Tvättning och bortplockning blev avbockat... dammsugningen får vänta...

Bad i Korängesjön även idag, men idag var det sjuuukt mycket folk där, dessutom en vovve, så Alfons var lite halvspänd.

I morse tog vi en promenad till kossorna och hälsade på dem. Det är inga problem för Alfons med de stora kossorna, men så kom den lilla katten och ville hälsa, och tjoffs så var Alfons uppe i min famn...

Middag hos mor och far även idag, jag har tur jag!!! Grillat stod på dagens meny, mycket gott!! =)

Vi har hämtat hem Robert från Lövånger ikväll, de var slitna hela teamet, men nöjda!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)