Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 2 augusti 2009

rutiner...

klätterapan Astrid!
Alfons i Bjuröklubb!
God förmiddag!
Medans Robert fick en sovmorgon har jag och barnen hunnit få undan det mesta av städningen på nedervåningen. Jag har TÄNKT att det ska vara en effektiv dag idag... och hittills tycker jag att den har varit det! =)
Astrid är trött igen och sitter i sängen och kämpar med en boll, allt för att inte somna.
Tänkte nån dag få in lite rutiner på henne... nu sover hon ju då hon vill och är trött, och det funkar ju kanske inte då hon börjar på dagis... men hur lätt är det att få in rutiner mitt i sommaren? Man far och flänger hit och dit... kanske vi ska överlåta till dagis att få in rutiner på henne... kan man det??! =/ Förresten, vad hemskt det låter, ska min lilla bebis snart börja på dagis???? ;)
Nej, nu finns inte TID att sitta här längre... =P
Ha en bra söndag!! =D

1 kommentar:

  1. Nästan lika bra att dagis löser det med rutinerna. Annars blir det ändå inte som de vill ha det och så måste de "ändra".

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)