Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 25 augusti 2009

bilder

Här kommer lite bilder, de är som vanligt i lite knasig ordning, men det är iaf bilder!!! ;)
Mormorsfilten som jag "kämpat" på med. Äntligen klar! Kändes lite sådär att ge bort den första man gjort, men jag visste ju om det redan från början, så jag försökte att inte fästa mig vid den så mycket *skratt* Blev iaf nöjd med den!
Astrids älskade snutte tar sig en (välbehövlig) tur i tvättmaskinen. Hon skulle nog gärna hoppa in till den om hon fick chansen! ;) Det är race varje dag här hemma. De skulle nog egentligen behöva hjälm oxå...
Astrids första tur på Lycksele djurpark!
Robert, Astrid, Ubbe, Linn, Alfons och Karro. Grabbarna (Viktor och Anton) var som vanligt någon helt annanstans än där vi var... ;)
Alfons och Linn tittar på sälarna.
Alfons ville rida på en häst, det fick han, och det GJORDE han!!! *stolt*
In till getterna ville han oxå, inte jag, men jag hamnaed där iaf... =S
Astrid och Alfons i husvagnen.
Fyra generationer.
Mormors 80-årsdag! =)
Alfons på gammelmormors toa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)