Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 14 augusti 2009

tidigt...

Nä, inte tog Astrid hänsyn till att jag var uppe sent inte... just efter sex slog hon upp sina gröna (?) och gjorde allt hon kunde för att vi skulle stiga upp. Men, men, då hinner jag packa ju packa i lugnare tempo! ;)

Igår var vi till Bygdeå och hälsade på Roberts mormor och morfar, uppskattat och trevligt! =)

På kvällen var Robert till sitt andra hem i Lövånger och jag "och" barnen gjorde lite dekorationer till en tårta som mamma gjort till mormor som fyller 80 år idag!! Så vi ska fara dit och gratta henne nu på förmiddan! =)

Nä, nu ska jag gå och stryka lite kläder, (det är bland det värsta som finns, har en tendens till att få det skrynkligare!!) Jag hör att det börjar röras på övervåningen oxå, så då får jag väl mera (st)hjälpning med allt som ska göras! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)