Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 24 augusti 2009

gobit

"- Snälla Alfons, prata inte så högt. Mamma har ont i huvudet..."
"- Kom mamma och lägg dig i mitt knä ska jag klia dig i håret!"
Ååå, vilken gobit till son jag har! Otroligt skönt var det!! =) Inte för att den gick över, men det lindrade för stunden!!

Astrid klättrar och klättrar... och ramlar, givetvis! =P Men hon blir väldans kaxig då hon lyckas ta sig upp på stolar, bord, älgen osv...

Nu sover de båda små trollen och jag tar en pause från alla måsten... slö-tittar på Opera Winfrey...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)