Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 23 augusti 2009

slut på semestern

I helgen har vi varit i Umeå, bott på Nydala camping och haft det supermysigt! Mina storebröder Mikael och Tobias var oxå me! Barnen har haft fullt sjå med att försöka hålla Tobias sysselsatt! ;)
Igår var vi på "Leos lekland" och det var ju huuur kul som helst!! Även för oss vuxna... =D

Ikväll har jag varit hos Matilda i Flarken och ätit supergod mat och minst lika god efterrätt!! Jättetrevligt att träffa er allihop igen och surra lite!! =)

Imorgon börjar Robert om att jobba igen och jag och barnen blir själva... undrar vad vi ska ta och hitta på...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)