Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 27 augusti 2009

torsdag kväll

Klättrandet fortsätter för Astrid, likaså ramlandet... men hon är inte det minsta feg på att ge sig på ett nytt försök. Idag har vi varit hemma och myst, stökat undan lite. For iväg en sväng och skulle plocka lite hallon, men där jag vi bet... så det fick bli bären som jag plockat ur konsums frysdisk istället.
Ubbe och barnen har varit hit och ätit med oss ikväll, mycket trevligt! =) Barnen har lekt och vi har kunnat sitta och prata... det är en fördel med lite äldre barn, de tar hand om de mindre! ;)
Nu har vi satt oss i soffan och slåss nästan om datorn, för på torsdagar är det INGENTING att se på tv:n...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)