Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 6 augusti 2009

klippt till dem ;)

Imorse var jag till farbror Sören och klippte till honom! Ja, med saxen, i håret... såklart! ;) Sen följde vi med Mikaels och Kennys till Bodan,-Skellefteå på cafét "lilla hjärtat", mycket trevligt!! Där fanns grisar, får och fåglar och en fin lekplats alldeles bredvid där vi satt och fikade det goda, hembakade fikat!
Jag har även klippt Alfons och Astrid, de fick sätta sig på en stol ute på gräset och sen for håret... aningens ångest över Alfons lockar som hade börjat komma... men det växer ju ut igen... Astrid fick lite kortare lugg... även det lite motvilligt från min sida... men hon blev riktigt söt...
Alfons och Robert är i Lövånger ikväll och jag och Astrid har varit ute på en promenad, stannade hos pappa och pratade en stund innan vi gick hem igen. Bakat och stökat undan. Astrid har badat och sen tog vi korten här ovanför. Ja, alltså de på henne, de på Alfons vet jag inte riktigt när jag tog, men han var (som synes) mindre och satt betydligt mer stilla... Men de blev ändå riktigt fina tycker jag. Lite kul att ha likande kort på dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)