Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 1 augusti 2009

folkrace

Imorse vaknade jag av att Alfons ropade att han inte hittade nån tutte i sin säng, så som vanligt lyfte jag över honom till våran säng, men när han väl fått tag i en tutte så skulle han absolut tillbaka till sin säng och sova... myskille! =) Sen väcktes jag och barn av Roberts väckare som ringde klocka åtta, nice!!! =D

Gjorde lite fika och packade och sen for vi till Klutmark där det var folkrace. Vi hejjade på den rosa bilen som är näst längst bort på bilden! (Karros bil!) Alfons är heleggad! Han ska oxå tävla när han blir stor!! =P

Efter middan for vi en sväng till mor och far och hälsade på, trevligt, som alltid!

Astrid "fääles" och far och har inte nåt direkt "hov"... är nog kanske inte så långt bort innan hon släpper av sig... man har ju som längtat efter det, men nu vet jag inte längre... som sagt, det fattas en hel del "hov" hos henne... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)