Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 2 juli 2010

L E D I G !

Det finns de som påstår att våra barn har stooora ögon??? ;)
*weihoooo* Nu ör jag ledig tre dagar, sen har jag semester i 6 veckor!!! Och när semestern är slut så börjar jag med att vara ledig några dagar!!! Visst har jag planerat det bra!!!?? =)
Idag har jag skurat golven här hemma, *klapp på axeln*, gjort klart tårtan, hälsat på finaste Catrin och jobbat några timmar!! =)
Hörde ni åskan inatt!?? Jag tycker att det är mysigt med åska och blixtrar, så länge de inte slår ner i traktorn som står ute på gården... det hände för nåt år sedan och Robban sprang ut, DÅ var jag rädd!! Igår/natt blev jag oxå lite skakis. Jag hade ju sett en halvläskig film, Robban och Affe hade gått upp, då blixtrar det till och strömmen försvann... *buhuuu* Jag var inte dåligt snabb på att komma i nattskjorta och springa upp med lillan på axeln!! =P Om det skulle bli en lika åsk-full natt i sommar då Robban är borta på rallycross, så har jag förvarnat honom med att jag kommer att ringa och väcka honom och vilja ha sällskap i örat tills jag kommit mig upp och isäng!!! =)
Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)