Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 16 juli 2011

Alfons har fortfarande inte kommit hem. Han har fått en riktig heldag med kusarna! Kul!!! :)

Vi har haft kaffe-/saft-främmande, mycket trevligt. Tobias har varit hit med röjsågen och gjort så fint så fint ner mot fuse, nu ser man ju tom att dte står ett fuse där! ;)

Då Robban hade en liten "glugg" i sitt schema så hjälptes vi åt att byta madrasserna i våran säng, vi har fått "nya" för ett tag sen och nu äntligen är de på plats!! :)

Till middag blev det en pastasås med kyckling, kantareller, bacon och franska örter, smakade hyffsat... men ingen jättehit, enligt mig.

Efter middan for Robban (ovanligt va??) och Astrid iväg en sväng, och jag blev själv... och rastlös. Gick ut och plockade lite med blommorna, kastade lite sopor, smorde dörrarna och påtade... gick in och stökade lite, dammsugade (nästan) klart uppe, rensade sock/tros lådan, dammtorkade lite... och kom på mig själv med att undra varför jag inte bara la mig ned i soffan och vilade...?? Hur knäpp får man bli?? ;) ...men jag tror att jag är rädd att jag inte skulle ta mig upp igen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)