Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 24 juli 2011

I torsdags hade vi packat husvagnen och begav oss till Täfteå. Vi hade "bokat plats" hos kusin Terese ;) Fredag var vi till Klabböle Energicentrum, det var jättekul. För barnen fanns det en stor lekpark, en massa pyssel att göra, experiment att prova. Vatten, forsar, sågar, och fik fanns det oxå. Vädret var ju underbart (för varmt) så vi satt på en filt och hade picnick. Jättemysigt! På kvällen kom även Mikaels och då bjöds det på grillat. Möjligt att det var det godaste jag har ätit!! :) När barnen krypit i säng blev det "Buzz" spelande för oss... Vi spelade säkert 7 omgångar, och till slut fick även jag vinna!!! Men jag tror att det var mest tur! ;) Barnen har haft så roligt!! Astrid och Elin är ju ganska exakt lika gamla, och de har verkligen lekt och tjutit av skratt tillsammans! :) Ja, vi har oxå haft roligt så klart!!! :D
Igår packade vi ihop och tackade för oss begav oss hemmåt igen. Några stopp hos nära och kära hanns med innan vi tillslut satt hemma vid vårt köksbord och åt middag.

Nu sitter jag och Astrid och ser "Emil" på tv. Hon vart överlycklig att det var det, tom ett avsnitt som hon inte har sett! :) Grabbarna sover än. Jag har sovit dåligt inatt... men det tar jag igen nån annan natt! :)
Tvättmaskin och diskmaskin snurrar. Bäst att få allt rent innan det bär av igen på nästa äventyr!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)