Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 24 juli 2011

Vi for till mor och far när alla i huset hade bahagat att vakna. Mamma packade en picnick-korg och vi for ut till stugan. Jättemysigt. Satt inne i stugan och såg regnet droppa utanför.
Middagen intogs hos grannarna, pizza! *gott* Barnen lekte och busade tillsammans.
När vi kom hem sprang barnen direkt till tv:n och satte sig. Jag gick dit för att säga att de kunde ta på sig pyjamasen och mysa framför tv:n. Då hade Astrid redan somnat! :) Så hon fick ligga kvar i soffan för att "somna ordentligt", men hon började gå i sömnen och yra, la sig tillslut i soffan igen, men då insåg vi varför hon virrade omkring, hon behövde ju kissa.... men vi var försent ute, så det blev dusch för henne och tvätt av soffa. (tur att det är avtagbar klädsel!!) Sen somnade hon om i min famn igen, mysigt! :)
Alfons och Robban har haft tvmys tillsammans och sett vargar. Jag har varit ute och rensat bland blommorna, kastat en del och gjort fint. Det är ju så otroligt skönt ute nu, endast ett myggbett fick jag!! :) Och svalt var det oxå!! :)
Nu ser vi på "Sommarpratarna". Missade lite i början så vi var tvugna att "googla" vilka vissa av dem var. Ett intressant program!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)