Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 26 juli 2011

Igår kväll körde vi till Enebackens rastplats, där sovde vi till imorse, vi och 50 mygg...!! Och alla kom sig in i husvagnen på nåt sätt. Antagligen genom den trasiga takluckan på toan, och sen tyckte de att det var en alldeles förträffligt bra idé att mumsa på oss som sov så sött... Ja, alla utom jag! Jag hade fullt sjå att döda myggen... Jag hade ändå 5 myggbett imorse, och barnen nånting liknande :| Imorse packade vi ihop och sökte lyckan på Ansia camping. Det går ju inte att förboka husvagnsplats här, och eftersom det är motorvecka här i Lycksele så är det gode fullt. Men vi hade tur imorse, det fanns en plats ledig, och den tog vi. Hyffsat nära lekplatsen och servicehuset! :-) Idag har vi inte gjort så mycket, barnen ger utforskat lekplatserna, cyklat till affären, varit på dollarstore, ätit... Ikväll har vi varit till kusin Fredde med familj som "bor" på gokartbanan. Där gick åskan och regnet bara öste ned, blixtrade gjorde det oxå! När vi kom "hem" igen för Robban på nå rallycross. Jag la barnen att sova, gjorde mig en smörgås och satte mig med ett korsord. Riktigt mysigt! :-) Nu ska jag sova, jag är så trött så trött efter min myggjagarnatt!! ;-) sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)