Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 4 juli 2011

Inatt har jag sovit så gott!!! Inga barn som har skrikigt. Jag hörde inte ens när Robban klev upp för att fara till jobbet. Alfons kom och myste med mig vid halv åtta, men han somnade om. Astrid kom just efter åtta, då kramades vi en stund och sen gick vi ner. Alfons sover än... Jag törs nästan int eskriva när han steg upp igår... Eller rättare sagt, när vi väckte honom... halv elva!!!!!! Lilla gosse... :) Sen på kvällen hade han frågat Robban varför han inte får sova hur länge han vill! :P

Nu ser vi sommarlovsmorgon, och jag försöker övertala Astrid om att hon måste tvätta håret idag... ingen lätt match jag har framför mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)