Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 20 juli 2011

På förmiddan var vi uppe och sjåade i några timmar. Hela familjen. Så nu har det hänt liiiite till där iaf. Men det blev så gräsligt kopiöst varmt... Men det känns bra att det lilal som blve gjort, är gjort, det var riktigt roligt (om ni frågar mig och barnen! ;))

Ett besök i Uttersjön på "ralfs café" med många goa vänner. Sen ett stopp i Abbortjärn för ett dopp. Där stekte solen på oss. Vi var dit igår kväll oxå, men då tyckte barnen att det var för kallt, osså blåste det...

Till middag blev det grillat med Mikaels, lite spontant och "vi tager vad vi haver" men gott var det och mätta blev vi!

Nu sover barnen och tro´t eller ej, jag har Robban bredvid mig i soffan, det är int evanligt, fast han har å andra sidan just kommit in oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)