Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 18 juli 2011

Fotograf: Astrid
Idag har vi haft besök av moster och kusin med barn. Jättekul, barnen lekte på så bra (och tyst) att vi var tvugna att gå och se vad de gjorde för nåt riktigt! :)
Efter middan då Robban som vanligt farit iväg satte vi oss och myste och såg "Emil i Lönneberga". Mamma och pappa kom förbi och vi satt ute och pratade en stund. Astrid skulle absolut cykla på Alfons lilla cykel (den utan stödhjul) så jag sprang en sväng med henne...och släppte av... och hon cyklade själv!!! Inte så jättelångt, men en bit iaf. Det slutade såklart med en vurpa och det var inte så roligt längre. Hon tyckte nog att morfar var bättre på att springa och hålla cykeln, då blev det ingen vurpa :) Men jag har lovat att jag ska springa med henne imorgon, få se hur det går... :)
Nu sitter jag och ser på nåt bakprogram, och man blir ju inte alls sugen på nåt gott... nej, nej... inte alls... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)