Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 17 juli 2011

Jag har bett min mormor om lite memoarer om hennes liv. Så hon har varit jättesnäll och skrivit lite om hennes barndom och uppväxt, jag uppskattar det jättemycket!!
Och jag tänkte att man borde vara duktig på att skriva själv så att det finns kvar sen för barn och eventuella avkommor... Nu har ju kanske inte jag ett så intressant liv att komma ihåg och att läsa om, men ändå...
men så kom jag på... jag gör ju faktiskt det!! Jag behöver ju bara skriva ut alla inlägg härifrån bloggen så finns det ju en del att läsa! Så innan jag lägger ned bloggen (kanske, nån gång) så ska jag komma ihåg att skriva ut den! Det blir ju givetvis inte lika fint som mormors; handskrivet på linjerade blad med skrivstil. Men det blir iaf nåt som barnen kan läsa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)