Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 1 juli 2011

Alfons har varit med kusinerna på andra sidan E4:an ett tag idag. JAg och Astrid stökade på här hemma, mysa en stund hann vi oxå göra innan det var dax att hämta hem storebrodern igen! :) De behöver verkligen vara ifrån varandra ibland, de leker mycket bättre tillsammans sen. Och jag tror att Astrid uppskattar att ha mig för sig själv ibland oxå. Det gör nog Alfons oxå, men det är som svårare att lämna iväg Astrid... :)

En snabbis till stan för att möta upp Robban och Tobias. En mycket snabb sväng in på festivalområdet för att söka en keps till Astrid.Vi hittade en och hon blev mycket stolt!!!!

När vi kom hem efter vår utflykt så hade vi en kycklinggryta i kylskåpet!!! ...och en lapp från mamma!! Hon är ju bara för bäst!!

Efter middan for grabbarna och barnen iväg och fiskade. Då jag slapp göra middan så gjorde jag en rabarberpaj till efterrätt. Den ska vi äta när de kommer hem igen!! :)

I helgen är det dax att jobba igen, men det är sista helgen innan semetsern!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)