Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 3 juli 2011

jag skiter i rubriken... ;)

Så var denna jobbarhelg snart till ända... 1 timme kvar och sen har jag inga mer helgturer innan semestern börjar!! :)

Det har varit ett härligt väder i helgen tycker jag! Inte sådär alldeles jättevarmt så att det inte går att andas. Idag har det blåst härligt och lagomt hos oss, där det ju som bekant aldrig blåser annars. Men på andra håll i byn har det visst stormat...

Farfar och Lena kom förbi och drack kaffe ute i solen med oss.
Astrid hade lyckats trampa in en sticka under foten, vi försökte med lock och pock och allt möjligt för att få ta ut den. För ut ville hon att den skulle, det gjorde ju så ont för henne att gå, men samtidigt fick vi inte röra henne... Så tillslut fick det bli den hårda vägen, Robban höll och jag "opererade" ut den! ...och så var allt bra igen!! :)

Imorgon är vi lediga, då ska jag och barnen stå på loppisen i byn och sälja mellan 12-16. Så ni är hjärtligt välkomna förbi och handla!! ...eller kika iaf och prata lite!! :) Det är i byagården, vid E4:an, öppet mellan 12-20! :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)