Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

lördag 16 juli 2011

Lördag, en skrota runt dag och göra sådanna där nödvändiga saker... tvätta, diska, baka, städa... Robban tar utsidan, jag insidan... Alfons hade turen att få följa med kusinerna till Leos lekland och leka, lyckan var total för honom. Astrid ville såklart oxå fara, men hon fick stanna hemma den här gången! Jag och hon har ritat teckningar till alla möjliga för att ha nåt annat att tänka på! :)
Igår var Roban, Alfons och Tobias till Fällfors på dragracing. Jag och Astrid var och handlade mat och hälsade på gammelmormor, där bjöds det minsann p ågofika!! :D
Igår var det grillkväll i Korängesjön, men det var inte så många där. Barnen skulle bada, men det blev inte så länge då det inte var så varmt i vattnet som det har varit förrut.
Nä, nu har jag nog pausat klart, tvättmaskinen står och tjuter att den är klar... och jag har visst lovat dammsugaren att den ska få gå upp en sväng... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)