Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 7 juli 2011

ssseeemmm.... ;)

Det var ju bara att gå ner i fyse och titta sig omkring lite så hade jag hittat diverse saker att plantera blommorna i!! :)

Jag har varit hemma med barnen två dagar nu, då Astrid hade feber. När jag frågade henne på tisdgakväll hur hon kände sig så svarade hon "jag flisk nu, jag hal blett i min lumpa!" (Alltså en tabLETT Alvedon) "jaha..." svarade jag, "men mamma, du hal ju stoppat dit den!!" *haha* ja, ibland är hon för söt! ;)

Nu sitter jag på jobbet och har rast. Ätit en tacopaj, (färdigköpt) det var det ända som fanns hemma, men den var inte fy skam. Vid morgonfikat var chefen förbi och hon tyckte gott att jag kunde vara ledig imorgon (ja, kompa så klart) så det innebär... ATT DET HÄR ÄR MIN SISTA DAG INNAN 6 VECKORS LEDIGHET!!!!!!!!!!!!! jojo, jag säg int om de!! :) Så 2½ timme till och sen kan vi väl hitta på nåt?? ;)

Rasten är slut, bäst att gå och ge gamlern nåt att äta!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)