Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 17 juli 2011

Idag har vi bytt ut pappan i huset mot Tobias! :) Robban har varit med grabbarnan grus på rallycross, och Tobias har varit här och hjälpt mig med diverse saker, bla röjt och gjort ännu finare. En sväng till Korängesjön blev det oxå, där var det massor med folk, jag tror aldrig att jag har varit dit och det har varit så mycket folk där förrut... Cornelia har varit här och busat oxå! :)

Mor och far ringde och undrade om vi skulle följas till Stackgrönnan och äta, och självklart ville vi det!!! Så nästan hela familjen Melander (alla utom 3) har varit där och haft trevligt!! Tack så mycket!

Nu har Robban och barnen farit till crossbanan, jag har stökat bort nästan allt som legat och drällt... jag skulle ha varit till mamma en sväng, och kan inte bestämma mig för om jag ska vänta på att bilen kommer hem eller om jag ska testa cykeln...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)