Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 25 augusti 2011

Ååå, va glad jag blir av kommentarerna, tack snälla Emma!! :) Ja, det här med regstreringsskyltarna är verkligen beroendeframkallande... jag skull etro att om jag kör av vägen nån gång så beror det nog på att jag haft ögonen på nån bil istället för vägen... ;)

Alfons har lovat att han ska gå och trängas med pappa i natt istället :) När jag frågade honom nu ikväll varför han inte ligger kvar och sover i sin säng, så svarade han att hans säng är för hård...???

Efter middan packade vi släpen med skräp och for till Lövånger och gjorde oss av med det. Alfons har riktigt koll på vad som ska kastas vad, jag blev imponerad! :)
Sen for vi och tittade på de dagsfärska kattungarna hos broder på andra sidan E4:an, så små och så söta... och så många!!! SJU stycken!!!! Inte illa pinkat Kitty! ;)
Sen gjorde vi ett sista kort stopp hos mor och far och och surrade en stund och åt morötter. :) Robban har farit till Bureå en sväng och jag har lagt barnen, det märks att de har börjat om på förskolan igen! ;)

Nu ska jag se lite "CSI" och smaska vindruvor! ...jag hoppas att Robban inte är allt för långt bort, för det verkar lite läskigt... ;)

1 kommentar:

  1. Kanske ska tillägga att Saga oftast kommer till våran säng under natten. Ibland 12, ibland tre, men ibland sover hon faktiskt hela natten i sin säng. Det är mysigt att vakna brevid dom, men sömnen blir trots allt betydligt bättre då det inte är ben och armar kors och tvärs i hela sängen ;) /Emma

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)