Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 17 augusti 2011

Igår hade vi en mysardag. Legobygge, kojbyggning, bakning, klippa och klistra, spelade spel... efter att barnen hade varit duktiga och stökat ihop alla leksaker fick de välja en film att hyra, de valde "Pettson och Katt-o-nauten". Efter middan for vi till svarttjärn med släpen! ;)

Idag är oxå en mysdag... visst får man ha flera sådanna i rad...?? Har hittills sett ut ungefär som igår, sånär som på bakningen. Idag har de badat närmare en timme oxå... Jag har introducerat dem vid "loppor"... alltså pappersloppor som man viker. De tycker att det är jätteroligt, vi har gjort massor med olika... svårats är att rita bilderna i så att det ska förstå vad det är utan att jag ska måsta läsa.

Nu tror Astrid att det är lovligt att vila, men icket. Vi ska gå upp och röjja lite inför kvällens byggnationer! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)