Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 25 augusti 2011

Är vaken och uppstigen sen halv fem... då gav jag upp och lämnade den sardinburk som vi alla låg i... När jag kravlade mig upp mumlade jag "Ååå, Alfons vad du trängs..." Till svar får jag ett ilsket "Jaha, men DU då!!??" Lilla gubben, det är faktiskt min säng! ;P

Så vid femtiden hade jag klätt mig och ätit frukost. Slog på tv och det var om barn som kickboxades... Hallå????? Vad händer? 8-9 åringar som stängs in i en bur och sparkar och slår på varandra?? Jag bytte iaf kanal och såg lite av "Miffo"...

1 kommentar:

  1. Hihi, dom är roliga de små! Jag har förhandlat mig till att flickorna får sova i våran säng varannan natt. Och dom köper det! Helt otroligt...trodde aldrig att det skulle gå! Varannan natt sover jag som en prinsessa! ;) //Emma

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)