Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 30 augusti 2011

V 28... tror jag! ;)

Läget har varit ganska oförändrat med sjuklingarna idag. Febriga och hängiga. Alfons har aldrig kommit ur pyjamasen idag, jo förresten, han bytte pyjamas efter badet. Astrid är absolut inte kry, men hon har liksom inte tid att vara stilla, hon kör på (nästan) som vanligt iaf... Robban har varit hemma med dem idag då jag hade barnmorskan att besöka (vilket förövrigt gick bra, sånär som på blodvärdet...) Jag kunde förståss inte låta bli att köpa en liten sak åt barnen, så när jag kom hem hade vi "skattjakt", så då hände det då något lite roligt idag... :)

Astrid har dessutom ikväll fått ett öga som geggar... imorgon blir det till att göra koksaltlösning, tycker faktiskt att det funkar riktigt bra!! (har då gjort iaf!)

Robban har sjåat med veden ikväll oxå. Jag har försökt få undan röran här inne (som så ofta blir då jag varit borta en dag...!? :P) och passa upp barnen med diverse... När de badat och lagt sig tog jag fram scrap-sakerna och tiden flög så klart iväg... Nu är jag så trött att jag inte ens orkar gå och lägga mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)