Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 19 augusti 2011

Idag har vi varit på Leos lekland och busat hela dagen. Barnen har sprungit och busat och haft jätteroligt. Alfons såg jag nästan inte till, förrutom när man hämtade honom för att äta... Astrid kommer oftare och ser så jag är på samma ställe. En annan mamma kom och bar på henne en gång, då hade hon visst klättrat för högt och komme sig inte ned, och stod och grinade. Men det gick ju bra ändå... ;) Jag har som suttit på samma ställe meste hela tiden, men när vi kom hem var jag helt slut... barnen däremot hade hur mycket energi som helst.

Efter middan kom Jessica med familj och hälsade på, mycket trevligt, alldeles för sällan! :)

Nu sover barnen och det känns som om jag oxå borde pallra mig isäng... är huvudet dumt får kroppen lida...

Sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)