Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

torsdag 25 augusti 2011

Jag har blivit "lurad" till att leka "registreringsskylts-leken"... Den går helt enkelt ut på att hitta bilar med skyltar i rätt nummerordning. Först 001, sen 002, oo3, 004 osv... Och ajabaja, man får inte hitta i fel ordning, hittar du 004 före 003 så räknas den inte, det måste vara i rätt ordning!!! Och det är faktiskt inte så lätt, jag letade efter 006 i en vecka... sen när jag väl sett den, så såg jag flera 006 samma dag. Nu håller jag utkik efter 009... och jag tror att det finns en skebobil i Bureå som har det... :) Ja, jag vet, en fjantig lek, men ganska kul... man kan involvera barnen oxå om de inte är på åka-bil-humör! :)

1 kommentar:

  1. Lät farligt det där...och beroendeframkallande ;) /E

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)