Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 9 augusti 2011

LIte lustigt är det... Nu när vi har haft 4 veckors semester tillsammans, så kan jag nog säga att jag har stigit upp först av alla nästan alla dagar, hyffsat pigg tom. Nu när Robban har börjat om att jobba är jag så trött så trött på morgonen när barnen vill stiga upp... vad beror det på???
Imorse tjatade Alfons om att vi skulle bygga lego innan vi ens hade stigit upp. Så efter frukost var det bara att sätt igång. Och vi har byggt och byggt och byggt... Barnen är inte på det bästa humöret idag, det är tjaffs om allt möjligt. De orkar inget och allt är tråkigt... ja, förrutom att bygga lego då... men de tjaffsar om legobitarna oxå... Vi bestämde att vi skulel ta en paus så vi skulle se film, "Alla vi barn i bullerbyn" kom vi överrens om... men nu när vi har sett i 10 minuter så tycker de inte alls att den är bra... jaja, vi har nog en "less-dag" allihopa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)