Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 29 augusti 2011

Phu... vilken eftermiddag... Astrid sovde 3 timmar, Alfons typ 1. Närmare 40 graders feber båda två och helt utslagna. Allt jag fått i dem har varit lite glass och nån smula smörgåsrån, och saft förståss. Alfons kräktes kaskader i kväll, han brukar göra det när han har hög feber, även Astrid har fått upp lite, men hon hade i det närmaste inget att kräkas upp... Tack snälla, älskade Robban som torkade efter Alfons som inte hann till toan, utan gjorde sin egen typ av heltäckningsmatta... ;)

Nu sover de båda så sött, och jag hoppas, hoppas, hoppas att de har haft den värsta dagen nu, för det är inte roligt att se de små liven må såhär. *förgrymmade dagisbacillusker*

Jag borde så mycket nu, men min ork har tagit slut, så vi tar väl det... en annan dag!! :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas de mår bättre imorgon när de har fått sova ut. Och jag hoppas att de är helt friska till på Lördag.
    P

    SvaraRadera
  2. Ja, vi räknar med att vara helt friska tills på lördag, det vill vi ju inte missa!!! :)

    SvaraRadera

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)