Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 17 augusti 2011

Astrid har minsann gjort sitt bästa för att få sova en stund idag, men icket serru!! Vi har lyckats hålla henne vaken!! :)

Fast jag har oxå velat sova... eller iaf vila. Men det ges som ingen chans till det. När vi väntade Alfons kunde jag ju vila huuuur mycket jag ville, när vi väntade Astrid så var ju Alfons rätt liten och sovde på dagarna, så då kunde jag oxå vila. Men si nu... De gånger jag har provat med att "Mamma måste få lägga sig och vila ett tag" så har det bara gått en minut eller två så ropas det från toan "mamma, jag äl klaaaaaaal!!!" för då vet hon att jag måste komma. :) Och skulle jag låta henne sova på dagen för att jag oxå skulle kunna vila, så får vi ju "aldrig" isäng henne på kvällen. Dessutom får jag dåligt samvete när jag försöker vila... Men energin är verkligen "gone with the wind..." Men jag vet ju att den kommer tillbaka!! :)

Lycklige Alfons fick följa Victor till crossbanan ikväll. Jag och Astrid for och handlade. Ett snabbstopp hos Melker och Harry gjorde vi oxå! Farfar och Robban har byggt uppe. :D
Det är då minsann aldrig något att se på tv om kvällarna nu... verkligen inget!!! Ändå sitter man och ugglar in till sena timmen... nä, int eär man riktigt klok inte! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)