Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 16 augusti 2011

Helgen spenderades i Bjuröklubb med husvagn och glatt sällskap!! :) Mycket trevligt har det varit. Barnen har sprungit omkring och klarar sig rätt bra själva, härligt!! :)

Robban är inne på sin andra jobbarvecka. Jag är inne på min sista semestervecka. Igår efter middan gick Robban ut för att klippa gräset, och jag gick ut till snickarboa för att måla lite tak. Barnen sprang mellan, men hade onekligen mycket roligt i snickarboa, de hittade massor att leka med! :) Så jag målade all takpanel som var kvar, och det känns mycket bra!!!

Kommer ni ihåg när Astrid sa att hon inte behövde någon mamma för att hon hade ju "molmol"? Igår kom det igen, men då var det pappa som inte behövdes... ;) "Jo, men det är klart att vi måste ha kvar pappa, vem ska annars bygga klart där uppe??" svarade jag, "Vi hal ju falfal!" svarade hon... *haha*Robban tyckte att hon var oförskämd, det tyckte han minsann inte när det var jag som inte behövdes... :P

Inatt har varit värsta natten hittills... vaknade och behövde gå ned på toan, men jag kom mig ingenstans... Det som ständigt känns som knivar i höfterna/ljumskarna som skär och hugger, var lixom låsta... jag hade dessutom Alfons liggandes halverst på mig, och innan jag fick liv i Robban... men tillslut så vaknade han och kunde hjälpa mig upp, och jag kunde raggla mig ned för trappen! :) Sen när man väl kommit sig isäng igen och försöker slappna av, och känner den lill* (Habib ;)) sparka till, så glömms allt bort, för det är ju sååå värt det!! Och jag vill verkligen inte ha någon medömkan, för det är inte synd om mig, det är bara så här det är, och det är inget att göra åt det!! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)