Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

onsdag 31 augusti 2011

Barnen har sovit hyffsat bra inatt! :)
Och mycket frächare är de oxå, Alfons kan man tro aldrig har varit sjuk, han är "som vanligt" Astrid har sovit tre timmar på förmiddan, det behövde hon nog, att ta igen lite förlorad sömn.

Medans hon sov så pysslade och scrappade jag och Alfons lite. Han blir verkligen kreativ och jag måste hejda honom... :) När Astrid vaknade satte de sig med målarpennor, papper, sax och tejp... så nu är det små pappersbitar i hela köket och tejpen är slut! Men vad gör väl det, de har ju haft roligt! :)

Nu har vi just intagit mellis; vattenmelon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)