Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 28 augusti 2011

Blir man less på att bygga så kan man spela lite hockey... ;)
Så var snart denna helg till ända (enda?)... Igår var vi bortbjudna på surströmming, åååå så gott det var, och det blev inga problem av den sen heller... ;) Inte för mig iaf!
Inatt var Astrid hostig, hes och varm. Kollade febern imorse, men knappt 38 grader, så ingen feber direkt, bara lite varm. Hon har fått alla chanser hon kunnat drömma om idag att få sova en stund, men hon har inte velat. Hon har varit ute och hjälpt Robban med veden, följt mig å handlat... och inte ens i bilen somnade hon. Så jag vet int ehur sjuk hon är riktigt... ;)
Robban har som sagt kämpat med veden, "vi" ska he den i säckar så att vi kan tömma traktorgaraget/ vedhuset så at vi kan rikta upp det, det lutar ju som en anings mycket... För att sedan he in veden igen. Han är jätteduktig! Alfons cyklade iväg till grannars där Mikael och barnen var med grävmaskinen. Han blir så stolt när han får fara själv och cykla! :)
Jag har stökat på här inne... har gjort en "att-göra-lista", och den går verkligen att göra oändligt lång... hojta bara till om ni inget har att göra, så kan ni komma hit och få en punkt av mig... Ni kan tom få välja punkt att få bocka av... ;)
Hemmagjord pizza till middag. Övriga i familjen har farit till crossbanan för att se när galningarna kör! ;) Jag väntar på att bilen ska komma hem igen så att jag kan fara iväg en sväng... jag saknar verkligen att kunna ta en promenad och gå dit jag vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)