Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 30 augusti 2011

Å så skönt att den natten är över!! Båda två har sovit hos oss i natt (JAG ville det! ;)) Alfons yrade som igår kväll och det kändes bättre att ha dem nära. Men det går ju inte att förneka att de tar stor plats, och jag som har svårt att vända mig i vanliga fall har haft det nästan omöjligt inatt. Så många timmars sömn blev det inte, men som sagt nu är natten över. De har fortfarande feber, men Astrid har då ätit en välling och de ser liiiiiite fräschare ut! :)

Idag väntar ett besök hos barnmorskan! Önskar er en bra dag! :)

1 kommentar:

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)