Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

söndag 9 oktober 2011

Aha! Men håll med om att "avförskaffa" oxå passade ganska bra in i meningen! ;) Ja, om inte annat så för hennes skull hoppas jag att hon ska sova gott inatt, det behöver hon! ...tror egentligen att hon skulle behöva sova ett dygn i sträck för en rejäl återhämtning! ;)

En stökardag har det varit. Alfons har cyklat själv till cross-banan idag, snacka om stolt kille (och mamma oxå för den delen!!) Sen har vi legat på golvet och byggt crossbanor av träbitar.

Efter middan blev det en snabbvisit hos mor och far och sen hem och isäng. Barnen ville ha "bryta och korvhusk" till kvällsfika, så det fick dem. Astrid ville bryta sitt bröd själv i tallriken, behöver jag skriva att jag hade ljusugnsbröd halva köksgolvet sen...? ;) Men det var ingen fara, dammsugaren stod beredd! :)

Och nu är jag beredd att gå isäng, innan klockan 22! Pyjamas är på och tänderna borstade! Nu har jag bestämt att vi ska sova gott inatt!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)