Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

fredag 28 oktober 2011

I morse pratade jag med försäkringskassan, tänk att det alltid ska tjaffsas!! De kan liksom inte bara betala ut de pengar man har rätt till utan att det ska vara nåt hinder... Jag tror att de resonerar som så att de skickar ut så många papper som möjligt om varje ärende som ska fyllas i och skickas tillbaka, då är nog tanken att man ska lessna på det och skita i det... Så slipper de göra några extra knapptryckningar på datorn för att utbetalningen ska göras... Ja, jag blir så less... Jag tror att jag ska ta och skicka mina räkningar till dem så kan de betala dem! ;) Vi har varit och gjort bort en massa ärenden i bureå idag. Sen för vi och hälsade på min mormor! Fikade och surrade en stund. Det stör mig lite att det inte har göra mellanrum i texten när nån skriver från mobilen... Robban var bara hem en snabbis och bytte om, sen for han iväg på galej. Så vi får mysa själva ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)