Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

måndag 31 oktober 2011

Jag hann iaf slummra till en timme innan barnen vaknade! Idag är förskolan stängd. På morgonen har vi läst böcker och sjungit ur en sångbok de hittade. Sett "pippi" och lekt. Vi har ritat lite julkort oxå! Nu är vi ute. Vi har knippsat enris och lagt in i vagnen, hämtat julgransfoten och satt ned den i backen (det är nog första året vi kommit ihåg det innan snön kommit! ) Letat fram en brolampa och hälsat på hos grannarna. En cykeltur har barnen hunnit med oxå. I helgen har vi haft flera starka karlar här som rätat upp traktorgaraget, som nu är omdöpt till husvagnsgarage! ;-) Det blev så fint!! Nu ska vi visst gunga en stäng innan det är dags att gå in och äta lunch. Sen ska vi visst pyssla mera julkort! :-) Idag är det sista oktober, det innebär att det är 13 år sedan jag blev tillsammans med den finaste Robban! Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)