Välkomna till min blogg, som egentligen inte handlar om nåt vettigt... :) Men det är skönt att få skriva av sig ibland, och jag blir jätte, JÄTTE glad av en liten hälsning eller kommentar!!

tisdag 25 oktober 2011

Idag hade jag en lunchdate med Robban på stan minsann! :) Sen skulle jag en snabbis på stan, och det kan man verkligen säga att det blev. Jag har verkligen ingen energi till att gå på stan... Blir slut direkt. Men jag fick tag i det jag skulle ha, och sen for jag och hämtade trollungarna och vi for hem. Det var trötta troll jag hämtade idag. Det var bråk och gråt tills det att vi ätit middag, sen satte vi oss och ritade och då var det bara glada miner! :) Robban har sjåat under trappen så snart kan det börjas målas där! :) När barnen somnat tog jag fram symaskinen och sydde lite utklädningskläder till dem, ett näst intill omöjligt tyg att sy i, så det blev som det blev, men jag tror nog att det duger åt dem iaf! :) Nu ser "vi" House, och jag funderar på om jag ska göra mig lite kvällsfika...!? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ååå, va roligt att Du skriver till mig!! :)